5 Easy Facts About کارشناسی سیار خودرو Described

Wiki Article

این زمینه می توانند به آنها پی ببرند. در ادامه به معرفی قطعات مختلف که

حالا ما در کنار خانواده و دوستان شما، به شما کمک خواهیم کرد که از چه متخصصی برای خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید. بیشتر بدانید...

برای این منظور از طریق راه های ارتباطی می توانید با مرکز مورد نظر در تماس بوده و درخواست کارشناس نمایید.

در این موارد وارد سایت مورد نظر شده و اطلاعات خودرو را به صورت دقیق و صحیح وارد می کنید.

البته اگر می‌خواهید به صورت سیار این کار را انجام دهید، توجه داشته باشید که نیاز به مهارت بالاتری می‌باشد زیرا ممکن است در بسیاری مواقع شرایط لازم مانند نور کافی برای انجام کارشناسی مناسب مهیا نباشد.

کارشناسی کامل خودرو شامل کارشناسی فنی و تکنیکال، رنگ و بدنه، عیب‌یابی و الکترونیک، آپشن‌ها و عملگرها به منظور اطمینان از سلامت قیمت کارشناسی خودرو: - تومان

شرکت تامین خودرو آزمون با وجود مکانیک های کارشناس سیار ماشین قابل اعتماد با قیمت مناسب می تواند ماشین را تعمیر و کارشناسی کند.

لغو درخواست کارشناسی چه زمانی امکان‌پذیر است؟ آیا در صورت لغو، هزینه آن بازگردانده می‌شود؟

برای ثبت درخواست کارشناسی خودرو اطلاعات زیر را تکمیل کنید:

آدرس دفتر مرکزی : تهران ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، بعد از مرزداران ، کوچه ولدخانی ، پلاک ۲۴ ، واحد ۱

اگر خودروی موردنظرتان به تعمیر یا صافکاری احتیاج داشته باشد شما را به مرکز می آورند یا همراه آنها یک مکانیک سیار به شما مراجعه می کند ، اما بهتر است برای تعمیر و کارشناسی به مرکز کارشناسی تامین خودرو مراجعه کنید. کارشناس سیار فقط برای موارد ضروری است.

ایران تست کار با سالها فعالیت در ضمینه کارشناسی تخصصی خودرو و کارشناسی فنی خودرو با برخورداری از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان خودرو سال هاست در ضمینه کارشناسی خودرو به مشتریان وفادار خود خدمت رسانی می‌نماید. یکی از مهترین ویژگی های کارشناس خودرو که کارشناسی فنی و بدنه دقیق خودرو را تضمین می‌کند تجربه فنی و کاری شخص کارشناس خودرو است.

کارشناس های سیار معمولاً هزینه کمی برای کارشناسی خودرو از شما دریافت می کنند.

همکاران ما در سراسر ایران از طریق بررسی اطلاعات وارده از جمله تعداد تصادفات، مدل خودرو و غیره قیمت آن را برآورد می کنند.

Report this wiki page